Hoe ik heb besloten naar Kreta te gaan - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Hoe ik heb besloten naar Kreta te gaan - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Hoe ik heb besloten naar Kreta te gaan

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

21 Januari 2019 | Griekenland, Athene

Allerliefste mensen, dit is het verhaal over waarom ik Athene heb verlaten en naar Kreta ben gegaan om iedereen te redden.
Een tijdje geleden ben ik helemaal zelf door al het gevaar van Troizen naar Athene gekomen, omdat ik dan mijn vader zou ontmoeten, onderweg heb ik natuurlijk allemaal heldhaftige daden gedaan, duuuhhh. Nou toen kwam ik dus in Athene en toen vertelde mijn vader over de 14 kinderen die naar Kreta moesten, ik zei natuurlijk gelijk dat ik mezelf wel zou opofferen en de Minotaurus zou proberen te doden. Mijn vader vond dat eerst geen goed idee, was maar toen zag hij natuurlijk in dat ik het sowieso wel aankon. Ik moest wel een afspraak maken, als ik terug kom en ik leef nog moet ik het zeil veranderen in een wit zeil in plaats van een zwart zeil. Ik ga er natuurlijk van uit dat het sowieso een wit zeil wordt. Nou dag hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben de geweldige Theseus van Athene! Ik ben sterk en cool en knap. Ik heb de grote minotaurus verslagen! Ik ben de zoon van de grote koning Aigeus. Ik ben de Beste! Duhhh!

Actief sinds 17 Jan. 2019
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 688

Voorgaande reizen:

17 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

13 Mei 1189 - 20 Mei 1189

Overleven in een doolhof

Landen bezocht: