Weg uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu Weg uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

Weg uit Athene

Blijf op de hoogte en volg Theseus

21 Januari 2019 | Griekenland, Athene

Nou, toen ik Athene moest verlaten om op Kreta de Minotaurus te verslaan was iedereen natuurlijk heel ongelukkig. Ze zouden me erg gaan missen maar ik moest natuurlijk vertrekken. Ik was totaal niet zenuwachtig want ja, ik kon die Minotaurus natuurlijk makkelijk aan. Ik werd bijna vergiftigd, maar omdat ik zo superieur ben, heb ik dat natuurlijk overleefd. Mijn boze stiefmoeder wilde mij dood, like, wie wil dat nou? Ughhhh, ik ben te lui om verder te schrijven dus doeiiii.

Nou ik ben er weer, ik zit nu op de boot met de meest saaie mensen ooit, boringggg, ik begin er zelfs aan te twijfelen of ik mijn leven wel wil riskeren voor hun, maarja… ik kan nu al niet meer terug. We gaan nu aanmeren om te overnachten, doeiiiii

Het is best wel saai hier op zee, dus ik schrijf wel weer als ik in Kreta ben. Het spijt me heel erg ik weet dat jullie me zullen missen, maarja...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben de geweldige Theseus van Athene! Ik ben sterk en cool en knap. Ik heb de grote minotaurus verslagen! Ik ben de zoon van de grote koning Aigeus. Ik ben de Beste! Duhhh!

Actief sinds 17 Jan. 2019
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 689

Voorgaande reizen:

17 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

13 Mei 1189 - 20 Mei 1189

Overleven in een doolhof

Landen bezocht: