Overleven in een doolhof - Reisverslagen van Theseus van Athene - WaarBenJij.nu Overleven in een doolhof - Reisverslagen van Theseus van Athene - WaarBenJij.nu

Overleven in een doolhof

Ik ga naar Kreta, ik hoop dat ik niet verslonden wordt door de Minotaurus in het doolhof, duimen maar. SIKE! Ik weet zeker dat het me gaat lukken om dat ding te doden!
Dan red ik veel levens.
De enige voorwaarden, is dat ik duidelijk maak of ik leef wanneer het schip terug keert.
Een zwart zeil=Ik ben dood (we weten allemaal wel dat dat niet gaat gebeuren, maar whatever)
Een wit zeil= Ik leef nog! (wat een verassing! *note sarcasm please*)
Maar ja, ik zie mijn vader weer als de minotaurus dood is!
Byeeeeeeeeeee

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2019

Wees niet bang, ik ben weer thuis

22 Januari 2019

Het eiland Naxos...

21 Januari 2019

Doei Athene, hoi Kreta

21 Januari 2019

Weg uit Athene

21 Januari 2019

Hoe ik heb besloten naar Kreta te gaan
Theseus

Ik ben de geweldige Theseus van Athene! Ik ben sterk en cool en knap. Ik heb de grote minotaurus verslagen! Ik ben de zoon van de grote koning Aigeus. Ik ben de Beste! Duhhh!

Actief sinds 17 Jan. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 707

Voorgaande reizen:

17 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

13 Mei 1189 - 20 Mei 1189

Overleven in een doolhof

Landen bezocht: